Sunday, October 24

अमेरिकी ट्रयाकमा नेपाली रेसर


केही वर्षअघि भिडियो गेम 'मोटो जीपी २००२' खुबै खेल्थे हातमा कन्ट्रोलर राखेर भिडियो गेम खेल्ने क्रममा उनलाई बाइक रेसिङले मोहित पार्न थाल्यो चार वर्षअघिसम्म नगरकोट जाँदा भिडियो गेमकै शैलीमा बाइक हाँक्दै साथीहरूलाई देखाउँथे दैनिक सय २०-३० किमि काठमाडौंका सडकमा उनी बाइक हाँक्थे

नगरकोट गोदाबरी बारम्बार दौडाइरहने न्युरोडनजिक मञ्जुश्री टोलका आशिषकुमार शाक्य अहिले अमेरिकी रेसिङ ट्र्याकमा व्यस्त छन् उनी पढ्नका लागि सन् २००७ जनवरीमा अमेरिका पुगेका थिए दुई वर्षअघि अमेरिकी सडकको बाइक लाइसेन्स लिएपछि उनी असली ट्र्याकको खोजीमा जुटे

उनको सानैदेखिको सपना पूरा गर्न बाइक लाइसेन्स मात्र पर्याप्त थिएन, रोड रेसिङको विशेष लाइसेन्स नै हुनुपथ्र्यो अन्ततः उनी सेन्ट्रल रोड रेसिङ एसोसिएसन -सीआरए) पुगे कठिन परीक्षा पार गर्दै 'रेसिङ लाइसेन्स' लिइछाडे '- महिनाको कोर्स गरेरेर ट्रायल दिएँ,' टेलिफोनमार्फत उनले भने, '- पल्ट ट्र्याकमै लडियो नियम पालन गर्न गाह्रो थियो केही महिना पढेपछि मात्र ट्रायल पास गरे मे, २००९ मा लाइसेन्स हात लाग्यो '

लगत्तै उनले अमेरिकी ट्र्याकमा बाइक हाँक्न थाले सीआरएमा वाषिर्क १५ रेस हुन्छ मिनेसोटामा समर सिजनमा मेदेखि सेप्टेम्बरसम्म हुने नौ रेसमा आशिष सहभागी हुन्छन् हिउँ जम्ने भएकाले हिउँदमा त्यहाँ रेस हुँदैन शुक्रबार, शनिबार आइतबार रेसिङ हुन्छ काम गर्नुपर्ने कलेज जानुपर्ने भएकाले सबै रेसमा सहभागी हुने मौका उनलाई हुन्न

त्यसैले उनले दुई सिजनमा जम्मा दर्जन रेस खेले दर्जन रेसमा आशिष सहभागी भइसकेका छन् गत वर्षको रेस उनको पहिलो अनुभव थियो एक महिनाअघि सकिएको दोस्रो सिजनमै उनी आफ्नो स्पर्धामा दोस्रो भए पछिल्ला तीन रेसमा लगातार दोस्रो हुँदै समग्रमा सिजनको उपविजेता भए 'यो निकै राम्रो नतिजा हो,' उनले भने, 'अर्को सिजन उपाधि जित्ने प्रयास गर्नेछु '

एक रेसिङ सप्ताह छुटाएर पनि ३४ नियमित रेसरलाई पछि पार्दै उनी उपविजेता भएका हुन् स्पिड हाँक्नेभन्दा टर्निङमा राम्रो गर्नेले रेस जित्ने उनको बुझाइ कुनै बेला चिकित्सक पिता सुशीलकुमार शाक्यको राजदूत बाइक लुकेर चलाउने उनी असली ट््रयाकमा उभिँदा सपनाजस्तै मान्छन् सम्भवतः उनी नेपालको पहिलो व्यावसायिक बाइक रेसर हुन्

सेन्ट पलको राजधानी मिनेसोटास्थित मेट्रो स्टेट युनिभर्सिटीमा उनी कम्प्युटर साइन्समा स्नातक गरिरहेका छन् रेसिङले मात्र उनलाई पढ्ने खेल्ने खर्च पुग्दैन त्यसैले उनी मानसिक रूपमा अस्वस्थ बालबालिका हेर्ने काम पनि गर्छन् निक क्याम्बेल ब्राड ज्याइक उनका प्रशिक्षक हुन् ४१ वर्षे ब्राडसँग अमेरिकी रेसको दुई दशक लामो अनुभव

आशिषले उनीसँग वर्षयता सिक्न थालेका हुन् निकसँगको संगत एक वर्ष भइसकेको 'ट्र्याकमा बाइक कुदाउने तरिकामा ब्राडले सधैं सहयोग गर्ने गर्छन्,' उनले भने नेपालमा बाइक चलाउँदा इसीजी टेक्निसियन आमा अरुणा शाक्य साह्रै डराउँथे अहिले पनि आशिषलाई बारम्बार सम्झाउँछन् शाक्य दम्पतीका दुई छोरा एक छोरीमध्येका जेठो सन्तान हुन् उनी पिताले घरमै बाइक छोडेको मौकामा सुटुक्क चाबी झिकेर उनी बाइक चलाउँथे

राजदूतदेखिको यात्रा

बृहस्पति विद्या सदनमा कक्षा- मा अध्ययनरत छँदै उनले १०० सीसीको राजदूत पहिलोपल्ट चलाएका थिए प्राइम कलेजमा ११ कक्षामा पढ्दै गर्दा राजदूत बेचेर पिताले सय ७० सीसीको काइनेटिक लेजर किनेका थिए उनले त्यही बाइकमा दुई वर्ष निस्पिmक्री स्टन्ट गरे उनीसँग अहिले तीन बाइक छन् एक हजार सीसीको 'यमाहा आर १०००' सय ५० सीसीको 'सुजुकी ६५०' सय सीसीको 'कावासाकी ६००' एक बाइकको मूल्य ११ हजार अमेरिकी डलर पर्छ उनी कहिलेकाहीं साथीको 'डुकाटी १०९८' पनि चलाउँछन् सयदेखि सय ५० सीसीको मिडलवेट स्पर्धामा आशिष रेस गर्छन् सात सय ५० सीसीभन्दा माथिको रेसलाई हेभिवेट सयभन्दा थोरैलाई लाइटवेट भनिन्छ सीआरएको ट्र्याकमा माइल -करिब किलोमिटर) को ल्याप उनी मिनेट ४० सेकेन्डभित्र पूरा गर्छन्

पाँच प्रायोजक

इञ्जिनको प्रयोग हुने खेल 'अटो स्पोर्ट्स' महँगो मानिन्छ सुपरबाइक रेसको खर्च पनि कम छैन सीआरएमा प्रतिसाता कम्तीमा सय डलर खर्च हुन्छ आशिषलाई पाँच कम्पनी पेरेली, पिटबल, इबीसी ब्रेक्स, जार मोमेन्टमले प्रायोजन गरेको उनीहरूले टायर, बाइकको पार्टपुर्जा, रेसिङ सामग्री दिने तथा बाइक मर्मत गर्छन् उनलाई नगद प्रायोजनचाहिँ छैन 'चाँडै भेट्ने आश ,' उनले भने, 'अहिलेका प्रायोजकलाई राम्रै मान्नुपर्छ एउटा रेसमा एक टायर काम नलाग्ने हुन्छ त्यसको मूल्य नै सय डलर पर्छ '

मिसन मोटो जीपी

अहिले उनी प्रतिघन्टा सय ९० किमिको गतिमा बाइक चलाउँछन् मोटो जीपीका रेसरको औसत स्पिड प्रतिघन्टा सय १० किमि त्यसैले मोटो जीपीमा स्थान पाउन उनले अलि मिहिनेत गरे पुग्छ 'सबै नेपालीले सपोर्ट गरे एक वर्षभित्रै मोटो जीपीमा जानसक्छु संसारभरि नेपालको सान बढाउनेछु,' उनले बताए निकै महत्त्वकांक्षी आशिषको लक्ष्य मोटो जीपीमा वल्र्ड च्याम्पियन बन्ने हो

यही वर्ष भएको वल्र्ड मोटो जीपी च्याम्पियनसिपमा भ्यालेन्टिनो रोसीलाई हराएका बेन स्पाइस दुई वर्षअघिसम्म सीआरएकै रेसर थिए विश्वकै सर्वाधिक सफल बाइक रेस रोसीको कमाई प्रायोजनबाहेक वाषिर्क करोड डलर मोटो जीपीका रेसरले औसत करोड डलर कमाउँछन्

सीआरए व्यावसायिक 'सुपरबाइक रेसिङ' हो, जहाँ प्रत्येक साताका विजेता १० हजार डलर पाउँछन् अमेरिकाको आठ क्षेत्रमा सीआरए रेसिङ हुन्छ योभन्दा उच्च अल अमेरिका रोड रेसिङ एसोसिएसनको 'एएमए रेसिङ' हो, जहाँ मोटो जीपी रेसर पनि हुन्छन् संसारकै सर्वोच्च रेसिङ हो, मोटो जीपी

मोटो जीपीमा बाइकको स्पिड उच्च हुन्छ रेसकै लागि विशेष रूपमा बनाइएको बाइक प्रयोग गरिन्छ मोडिफाइड इन्जिन हुन्छ सुपरबाइक भने बजारमा ल्याउन उद्योगले बनाएको ब्रान्ड हो

गलत सुरुआत

उनले काठमाडौंमा गरेको रेस रियल रेस ट्र्याकमा गरेको रेसमा आकाश-जमिनको फरक रहेको अनुभव गरेका छन् रेस ट्र्याकमा निकै तीव्र गतिमा बाइक चलाउने उनले सोचेका थिए 'मेरो विचार गलत रहेछ,' उनले भने, 'तीव्रतालाई होइन, सुरक्षित रेसको नियमलाई महत्त्वपूर्ण रहेछ '

नेपाली सडकमा साथीहरूसँगको प्रतिस्पर्धामा उनी सधैं पहिलो हुन्थे कहिल्यै दुर्घटनामा परेनन् पनि वसन्तपुर दरबार क्षेत्रमा स्टन्ट गर्थे नेपाली सडकमा प्रति घन्टा सय ३० किलोमिटरसम्मको स्पिडमा बाइक हाँक्थे 'प्रायः स्पिड प्रतिघन्टा ८०- सय किमि हुन्थ्यो,' उनले पुराना दिन सम्झे, 'अहिले लाग्छ, त्यो दौडाइ पागलपन थियो फेरि त्यसरी कहिल्यै बाइक हाक्दिनँ नेपालकेा सडक रोड रेसको लायक होइन रेसर सेफ हुनुपर्छ '

साभार - इ कांतिपुर डोट कॉम

No comments:

Post a Comment

प्रतिक्रिया लेख्नुहोस